Kuulostaako onnellisuus tältä? Coca-Cola juhlii tänään olevaa kansainvälistä onnellisuuden päivää julkaisemalla Happiness Remix -kappaleen, jonka on tehnyt Rock Mafia yhdessä Music Dealersin kanssa. Biisi on miksattu mash-up-tyyliin 17 eri kappaleesta eri puolilta maailmaa. Biisin tekemisessä on konsultoitu arvostettua musiikkipsykologia, ja sen tavoitteena on saada kuulijansa tuntemaan itsensä onnelliseksi.

Tänään 20.3.2014 juhlitaan YK:n kansainvälistä onnellisuuden päivää. Coca-Cola osallistuu juhlintaan julkaisemalla Happiness Remix -kappaleen, jonka tavoitteena on saada kuulijansa tuntemaan itsensä onnelliseksi. Biisin on tuottanut Rock Mafia eli tuottajaduo Tim James ja Antonina Armato. Se on koostettu mash-up-tyyliin yhteensä 17 eri kappaleesta, jotka ovat tehneet nousevat artistit eri puolilta maailmaa. Sopivien artistien ja kappaleiden etsimiseksi Coca-Cola teki yhteistyötä Music Dealers -lisenssiyhtiön kanssa.

Koska tavoitteena oli luoda hittibiisi, joka tekee ihmiset onnellisiksi, Coca-Cola konsultoi myös arvostettua musiikkipsykologian professoria Adrian Northia, jonka mukaan tietynlaiset rytmit ja melodiat lisäävät musiikin tuottamaa onnellisuuden tunnetta.

“Coca-Colan missio on paitsi virkistää myös inspiroida ja saada aikaan onnellisuutta. Juhlistamme kansainvälistä onnellisuuden päivää julkaisemalla kappaleen, jonka me toivomme saavan kuulijansa tuntemaan itsensä onnelliseksi. Toivomme, että kaikki nauttivat Happiness Remix -kappaleen kuuntelemisesta”, Coca-Cola Companyn kansainvälisen musiikkimarkkinoinnin johtaja Joe Belliotti kertoo.

Happiness Remix -video on kooste onnellisista hetkistä. Videolla nähdään sekä biisissä mukana olevia artisteja että katkelmia Coca-Colan mainoksista eri puolilta maailmaa.

Happiness Remix -biisin voi katsoa ja ladata täältä:

Happiness Remix -biisissä esiintyvät Music Dealer -artistit:

Abi F Jones - Treetops (Vocals) – UK Alex Nackman - It Was True Love (Bass, Gtr, Piano) - USAAnita Benner - Destapa La Felicidad (Vocals) - USAAshlee Keating - Ice Kingdom (Strings) - USABocatabu - Loca Realidad (Vocals) – DOMINICAN REPUBLIC Dot Dot Dot - Top of the World (Vocals) - USAEmma Jayne - Individual (Ukelele and Vocals) - USAJonah Swilley - Backseat (Vocals) - USAJulian Bell - Downtown (Vocals) - USALaura Steel - Into This World (Vocals) - UKLiving In Pretend - Keep On Movin' (Synth, Vocals) - USAMelissa Mars - Beautiful (Vocals) - FRANCENewmaik - Entre Los Dos (Vocals) - SPAINNorthrock 360 - Let Fun Take Control (Vocals) - USANovel Nature - Hearts On Fire (Guitar samples) - USARoz Bell - Back In Bellwoods Park (Glockenspiel, Mandolin, Vocals) - CANADAZyme - Weekend (Vocals) -USA

Rock Mafia

Rock Mafia tuottaa ja kirjoittaa musiikkia huippuartisteille – supersuosittu kaksikko on tuottanut yli 50 miljoonaa myytyä albumia ja 11 jenkkien Billboard-ykköshittiä sekä tehnyt töitä muun muassa Wyclef Jeanin, Aloe Blaccin, Miley Cyrusin, Green Dayn, Timbalandin  sekä monien muiden kanssa. Myös Selena Gomezin uusin jenkkilistojen ykköshitti Stars Dance on heidän käsialaansa.

Music Dealers

Music Dealers™ on maailmanlaajuinen musiikkiteknologia yhtiö, joka tarjoaa mainonnan, television, elokuvan ja pelien maailmassa toimiville asiakkailleen laadukkaita nousevia kykyjä ja heidän musiikkiaan. Music Dealers seuloo kiinnostavan uuden musiikin, toteuttaa brändiyhteistöitä sekä tarjoaa laajimman musiikkitietokannan, maailmanlaajuisen artistiyhteisön sekä maailman kovimmat artistit asiakkailleen. Vuonna 2011 Music Dealers aloitti yhteistyön Coca-Cola Companyn kanssa. Music Dealers on Coca-Colan ekslusiivinen musiikkitoimittaja. Coca-Cola on myös pienosakas yhtiössä.

Coca-Cola Finland Oy on The Coca-Cola Companyn omistama tytäryhtiö, joka vastaa Coca-Cola-tuotemerkeistä ja kuluttajamarkkinoinnista Suomessa. Yhtiö toimii juomien valmistuksesta myynnistä Suomessa vastaavan Sinebrychoffin tiloissa Keravalla.  Suomen Coca-Cola kuuluu Coca-Colan Länsi-Euroopan ja Pohjoismaiden ryhmään.

Virallisesti Coca-Cola tuli ensimmäisen kerran Suomeen Helsingin olympiakisojen yhteydessä 1952. Juoman valmistus käynnistyi Suomessa vuonna 1957 ja Suomen Coca-Cola aloitti toimintansa seuraavana vuonna. Yhtiön juomavalikoimaan Suomessa kuuluvat perinteisten virvoitusjuomien ohella kevytjuomat, vedet, urheilujuomat ja hyvinvointijuomat.

The Coca-Cola Company on maailman suurinalkoholittomiin juomiin erikoistunut juomayhtiö, jonka yli 500 juomamerkkiä ja yli 3000 erilaista juomaa virkistävät kuluttajia yli 200 maassa. Coca-Colan lisäksi yhtiön  juomavalikoimaan kuuluu 12 muuta brändiä, joiden myynti on yli miljardi dollaria. Näitä ovat mm. Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, Glacéau Vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply ja Georgia. Kansainvälisesti The Coca-Cola Company on johtava yhtiö hiilihapollisten juomien, mehujen ja mehujuomien sekä valmiiden tee- ja kahvijuomien kategorioissa.