Yhdysvaltalainen muotisuunnittelija Marc Jacobs tuo persoonallisen designinsa 30 vuotta täyttävälle brändille. Jacobs suunnittelee Coca-Cola lightille erikoiserän himottuja designerpulloja ja -tölkkejä. Tyylikkäät Coca-Cola light –pullo- ja tölkkigrafiikat saavat inspiraationsa kolmen vuosikymmenen, 80-, 90- ja 2000-luvun naisenergiasta sekä naisvaikuttajien noususta. Grafiikoissa on nähtävissä myös suunnittelijalle tunnusomainen, veikeän leikittelevä tyyli. Huippusuunnittelijan tölkit nähdään Suomessa alkukesästä lähtien ja yhteistyö huipentuu keräilypullojen julkistukseen elokuussa Stockmann -tavarataloissa.

Marc Jacobs on yksi sukupolvemme vaikutusvaltaisimmista suunnittelijoista. Hänen töissään yhdistyvät raikas nuorekkuus ja provokatiivisen taiteellinen asenne, mikä tekee Jacobsista täydellisen kumppanin kuplivan leikkisäksi mielletylle Coca-Cola light -brändille.

– On suuri kunnia toimia Coca-Cola lightin luovana johtajana ja jättää oma kädenjälkeni upeaan 30-vuotiskampanjaan. Coca-Cola light on ikoni – ja minä rakastan ikoneita, Marc Jacobskommentoi.

Suunnittelijayhteistyön kunniaksi Coca-Cola light julkistaa hauskan lyhytfilmin, joka on kunnianosoitus Coca-Cola lightin mainoksissa 90-luvulla hurmanneelle ”hunkille”. Marc Jacobs Photo Booth Break -filmissä suunnittelija tulkitsee viettelevää Coca-Cola light -miestä tyylikkään humoristisesti.

Coca-Cola light 30-vuotta sosiaalisessa mediassa:

Facebook.com/CocaColalight

Pinterest.com/CocaColalight

Instagram.com/CocaColalight

#CocaLightMJ

Coca-Cola Finland Oy on The Coca-Cola Companyn omistama tytäryhtiö, joka vastaa Coca-Cola-tuotemerkeistä ja kuluttajamarkkinoinnista Suomessa. Yhtiö toimii juomien valmistuksesta myynnistä Suomessa vastaavan Sinebrychoffin tiloissa Keravalla.  Suomen Coca-Cola kuuluu Coca-Colan Länsi-Euroopan ja Pohjoismaiden ryhmään.

Virallisesti Coca-Cola tuli ensimmäisen kerran Suomeen Helsingin olympiakisojen yhteydessä 1952. Juoman valmistus käynnistyi Suomessa vuonna 1957 ja Suomen Coca-Cola aloitti toimintansa seuraavana vuonna. Yhtiön juomavalikoimaan Suomessa kuuluvat perinteisten virvoitusjuomien ohella kevytjuomat, vedet, urheilujuomat ja hyvinvointijuomat.

The Coca-Cola Company on maailman suurinalkoholittomiin juomiin erikoistunut juomayhtiö, jonka yli 500 juomamerkkiä ja yli 3000 erilaista juomaa virkistävät kuluttajia yli 200 maassa. Coca-Colan lisäksi yhtiön  juomavalikoimaan kuuluu 12 muuta brändiä, joiden myynti on yli miljardi dollaria. Näitä ovat mm. Coca-Cola light, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, Glacéau Vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply ja Georgia. Kansainvälisesti The Coca-Cola Company on johtava yhtiö hiilihapollisten juomien, mehujen ja mehujuomien sekä valmiiden tee- ja kahvijuomien kategorioissa.