Nettiajan kuumin nelikko aloittaa Suomen CokeTV:n juontajina

ISAC ELLIOT, BENJAMIN, ILONA YLIKORPI ja DOKKE TAS on valittu uuden CokeTV –kanavan suomalaisjuontajiksi. Kanavan ensimmäinen ohjelma julkaistaan kiirastorstaina 13.4. He tekevät CokeTV –kanavalla uusia ohjelmia viikoittain yhdessä ammattilaisista koostuvan studio- ja tuotantotiimin kanssa. Suomalaiset seuraavat ahkerasti netin viihdetarjontaa, minkä vuoksi Suomesta tulee kuudes CokeTV-maa Euroopassa.

CokeTV ja sen juontajat Isac, Benjamin, Ilona ja Dokke vievät Suomessa netin ilmaisen ohjelmatarjonnan uudelle aikakaudelle. Jokaisen CokeTV-jakson toteuttaa ammattilaisista koostuva tuotantoryhmä käsikirjoittajineen ja kuvaajineen. Ohjelmissa yhdistyy juontajien vankka ja luontainen some-kokemus ja korkealaatuinen ohjelmatuotanto. CokeTV tekee Coca-Colasta ensimmäisen brändin Suomessa, joka tarjoaa ammattilaisten tuottamaa ohjelmaa viikoittain.

-          Uusi kanava vastaa suomalaisten muuttuneeseen mediakäyttöön ja viihdekysyntään. Kaikista suomalaisista peräti jo 61% katselee YouTuben ilmasta sisältöä viikoittain ja 15-24 –vuotiaisista sitä katselee 87%.  Tälle yleisölle on tarjolla paljon aika samankaltaista sisältöä, joten halusimme tarjota heille jotain uutta ja mielenkiintoista, mikä erottuu massasta. CokeTV oli juuri se, mikä mielestämme puuttui Suomesta, kertoo Coca-Colan brändivastaava Natalia Pawlikowska Suomen Coca-Colalta.

CokeTV -ohjelmakonsepti on kehitetty Saksassa vuonna 2014. Netin superstarojen isännöimiä CokeTV-ohjelmia katsottiin lanseerausvuonna 2014 Saksassa peräti 29 miljoonaa kertaa. Tilaajia ohjelmalla oli heti ensimmäisenä toimintavuonna 268 000.[AP2]   Menestynyt CokeTV -ohjelmakonsepti on myöhemmin toteutettu myös Ranskassa, Espanjassa sekä Briteissä ja Irlannissa. Näissä maissa ohjelmia juontavat paikallisesti tunnetut ja suositut digiajan kasvatit, joiden oma seuraajamäärä on juontotyön ansiosta lähtenyt nopeaan nousuun. Keskimäärin eurooppalaisilla CokeTV- juontajilla on yli miljoona seuraajaa YouTubessa.

Isac, Benjamin, Ilona ja Dokke – tulevat netin kansainväliset super-starat

Nuoresta iästään huolimatta kaikilla juontajilla on pitkä ja vankka kokemus siitä, miten mm. YouTubessa, Instagramissa, SnapChatissä ja Twitterissä toimitaan ja mitä suomalaiset haluavat seurata. He ovat nettiajan kasvatteja ja supertähtiä: mukavia, hauskoja, fiksuja, sanavalmiita ja sujuvia, joille kameran edessä työskentely on luontevaa ja mutkatonta. Coca-Cola valitsi nelikon tiukan seulan kautta, sillä yritys uskoo, että heillä on täydet valmiudet nousta myös kansainvälisesti merkittäviksi vaikuttajiksi.

Isac Elliot, Benjamin Peltonen, Ilona Ylikorpi ja Dokke Tas tekevät yhdessä tuotantotiimin kanssa uuden CokeTV-jakson joka viikko. He vuorottelevat juontajina eri jaksoissa ja pääsevät hyödyntämään omia kiinnostuksen kohteitaan ja erityistaitojaan oli sitten kyse musiikista, urheilusta, näyttelemisestä tai muodista. Ohjelmien sisältö vaihtelee myös vuodenaikojen mukaan ja niissä nähdään myös vieraita, kuten ohjelman seuraajia ja tunnettuja suomalaisia.  Ensimmäisissä jaksoissa Isac ja Benjamin testaavat lentämistä sekä erilaisia temppuja leijuntaputkessa ja Ilona sekä Dokke pistävät itsensä peliin tandempyörähaasteissa.

Isac Elliot

Isac on 16-vuotias, huippusuosittu pop-artisti ja näyttelijä Suomessa, muissa Pohjoismaissa ja Baltiassa. Häntä pidetään trendsetterinä ja muoti-idolina, jolla on merkittävä sosiaalisen median fanikunta.  Isac on sanavalmis ja kokenut esiintyjä sekä energinen ja hyväntuulinen persoona.

·       YouTube 135 825 tilaajaa

·       Instagram 357 000 seuraajaa

Benjamin

Benjamin on 19-vuotias artisti, joka ponnahti suomalaisten tietoisuuteen alunperin sosiaalisen median kautta. Häntä on Suomen ensimmäinen Instagram-julkkis, jonka valloittavassa ja hauskassa persoonassa on luontaista vetovoimaa. Nuori mies tunnetaan laulajana myös Suomen rajojen ulkopuolella ja tuore single ’Bad Luck Love’ julkiastiin maaliskuussa. Benjamin on myös Suomen mestaruustason laskettelija.

·       YouTube 60 331 tilaajaa

·       Instagram 369 000 seuraajaa

Ilona Ylikorpi

Ilona on 18-vuotias tubettaja, jolla on kokemusta kahdenkin YouTube-ohjelmakanavan perustamisesta ja kasvattamisesta. Aluksi hän teki vuosia videoita ystävänsä kanssa nimellä IlonaJulia ja on sittemmin jatkanut omilla lifestyle-ohjelmillaan. Ilonalla on tarkka visuaalinen silmä, ja hänen persoonassaan yhdistyvät rauhallisuus ja hauskuus.

·       YouTube 65 044 tilaajaa

·       Instagram 191 000 seuraajaa

Dokke Tas

Dokke on 18-vuotias vloggeri ja juontajajoukon tuorein kasvo ja mielenkiintoinen tuttavuus. Sosiaalinen Dokke ottaa yleisön kuin yleisön haltuun, minkä ansiosta hänen tekemänsä viihdesisällön fanimäärä kasvaa tasaiseen tahtiin. Vahvasti omasta tyylistään tunnettu Dokke opiskelee media-alaa ja tekee sisältöä myös muille medioille.

·       YouTube 17 348 tilaajaa

·       Instagram 9 181 seuraajaa