Coca-Cola toteutti viime viikolla yhdessä Twitterin käyttäjien kanssa maailman jaetuimman kannustusviestin. Ennätys toteutettiin #ShareaCoke –tunnisteen avulla. Tunnistetta käyttämällä tviittiin ilmestyi automaattisesti toisiaan kilistelevien Coca-Cola-pullojen kuva, maailman ensimmäinen kansainvälisen brändin twitter-emoji. Keskiyöstä 17.9. keskiyöhön 18.9. välisenä aikana #ShareaCoke mainittiin kansainvälisesti yli 170 500 kertaa.
Coca-Cola on ensimmäinen kansainvälinen brändi ja mainostaja, joka pääsi toteuttamaan ensimmäisen brändi-emojihankkeen Twitterin partnerina. Emojin avulla ja yhdessä Coca-Colan fanien kanssa syntyi maailman suurin kannustusviesti. Toivomme, että Coca-Colan ystävät osallistuvat myös jatkossa positiivisten ja iloisten viestien jakamiseen kanssamme. Suunnitteilla on tuoda uudenlaisia Coca-Cola-emoji-merkkejä myöhemmin tänä vuonna. (Päivitetty artikkeli 21.9.2015)
ALKUPERÄINEN ARTIKKELI 16.9.2015 
Coca-Cola ja Twitter tarjoavat faneilleen ennennäkemättömän tavan jakaa ilahduttavia Coca-Cola-tervehdyksiä – ja osallistua maailmanennätyksen tekemiseen! Syyskuun 17. päivänä ilmestyvät iloisesti kilahtavat Coca-Cola –pullot tviittiin aina, kun #ShareaCoke –tunnistetta käytetään. 
Tunnisteen jakamista mitataan 24-tunnin ajan, minkä jälkeen  RecordSetter vahvistaa tuloksen, Coca-Cola aikoo käyttää myös ns. “hashflag”-kuvina tunnettuja emoji-merkkejä myöhemminkin vuoden 2015 aikana.

Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun Twitter käyttää räätälöityä brändi-emojia yhdessä kansainvälisen mainoskumppanin kanssa. Coca-Cola tuki maailmanennätyshanketta mm. kertomalla siitä New Yorkin Times Squarella sijaitsevassa mainostaulussaan.