Tämän kesän Coca-Cola mainos kertoo klassisen tarinan nykyaikaisella tavalla. Niin tarina kuin mainoksen tunnelma vangitsevat katsojat. Monimuotoisuus ja tasa-arvo eivät ole Coca-Colalle vieraita teemoja, mutta tässä mainoksessa ne näkyvät uudella tavalla.
Klassinen ja tutunoloinen kohtaus amerikkalaisista elokuvista: komea nuori mies puhdistaa uima-allasta. Näky miellyttää useimpien katselijoiden silmää, erityisesti mainoksen nuorta tyttöä ja tämän veljeä. Heidän päiväunelmointinsa päättyy kisaan; kumpi ehtii ensimmäisenä varastaa allaspojan huomion? Kylmä ja virkistävä pullollinen Coca-Colaa toimii erinomaisena tekosyynä päästä juttuetäisyydelle.   
Sillä mikään ei virkistä kuumana kesäpäivänä niin kuin jääkylmä Coca-Cola. Sisarukset tönivät ja tuuppivat toisiaan kisaillessaan jääkaapin kautta kohti uima-allasta. Ja heidän lopulta päästessä juomien kanssa altaalle aukeaa silmien edessä yllätys – puutarhuri nauttii jo kylmää Coca-Colaa! Nuorten äiti oli ehtinyt ensimmäisenä paikalle. Taustalla soi italialainen Tony Dallaran esittämä ‘Come Prima’ –kappale.   

Komea mies ei ole ensimmäistä kertaa Coca-Cola-mainoksen päähenkilönä. Jotkut saattavat muistaa 90-luvun komeat nuoret miehet mm. Coca-Cola lightin mainoksissa. Erityisesti sen, jossa toimistossa työskentelevät naiset odottivat remonttimiehen tai ikkunanpesijän taukoa... ja kaikki naiset seurasivat, kun komea mies nauttii tauollaan Coca-Colaa.  
Tämän vuoden mainoksessa on kuitenkin jotain uutta ja erilaista. Allaspoika ei kiinnitä vain äidin ja tyttären huomiota vaan herättää myös perheen pojan mielenkiinnon. Teema ei ole Coca-Colalle vieras. Jo vuonna 2014 Coca-Cola esitti Super Bowl –loppuottelussa mainoksen 'America The Beautiful', jossa useiden henkilöhahmojen joukossa oli tyttärensä luistelemaan vienyt miespari.
Tämän kesän mainos saa modernilla teemallaan unohtamaan, että Coca-Colalla on yli 130 vuoden historia. Mainos on kuitenkin uskollinen Coca-Colan ikiaikaiselle teemalle; Coca-Cola on juoma, joka kokoaa ihmiset yhteen. Reilu vuosi sitten lanseeratun yhden brändin strategian mukaisesti mainoksessa näkyy sekä Coca-Cola että Coca-Cola Zero Sugar –pulloja.  Coca-Cola on Coca-Cola ja perheen jääkaapissa kaikki erilaiset Coca-Colat ovat edustettuina.