Miljardit ihmiset ovat "suudelleet" Coca-Cola-lasipulloa viimeisten 100 vuoden aikana. Toivottavasti olet yksi heistä. Ja jos näin on, olet hyvässä seurassa.

”Kissed By” on kampanja, joka julistaa Coca-Cola-pullon 100-vuotista historiaa . Siinä Marilyn Monroe, Elvis Presley ja Ray Charles "ovat suudelleet" tätä ikonista pulloa.

Ideana oli se, että kuka tahansa voi "saada suudelman" Coca-Colalta yksinkertaisesti siemaisemalla ikonisesta lasipullosta. Kampanjan klassiset kuvat käsittelevät Coca-Cola-pullon inspiroivaa roolia elokuvissa, musiikissa ja yhteiskunnassa sekä sen voimaa tuoda ihmiset yhteen.

Print
Taiteilija Andy Warholin sitaatista innoituksensa saanut Kissed By -kampanja juhlistaa Coca-Colan ja ikonisen pullon erityisyyttä. Jääkylmän Coca-Colan juominen ikonisesta lasipullosta on yksinkertainen teko, joka yhdistää eri sukupolvet ja kansallisuudet ympäri maailmaa. Se on virkistyksen ja hyvän mielen symboli.

Me kaikki olemme kokeneet saman onnen tunteen: korkki sihahtaa iloisesti auki, ja hetken kuluttua huulet "suutelevat" jääkylmää pulloa. 

Coca-Colan tavoin Marilynista, Elviksestä ja Raysta tuli popkulttuurin ikoneita, koska heillä oli kyky tehdä ihmiset onnelliseksi olemuksensa ja aistielämysten kautta. He ovat ikuisesti ”cooleja”, sillä kansainväliset tähdet ja katutaiteilijat hakevat edelleen heistä inspiraatiota. Lisäksi heidän maineensa ylittää maantieteelliset rajat maailmanlaajuisesti.