UEFA EURO 2016TM -turnauksen alettua Ranskan pelaajilla oli paljon jännitettävää, sillä omalla maaperällä käydyt kisat lisäsivät paineita. Ennen kisoja Coca-Cola kutsui neljä tiimin huippupelaajaa rentoihin kuvauksiin. Täydellisen hetken ikuisti Coca-Colan luottokuvaaja, Guy Aroch, jonka taitava kädenjälki tunnetaan Coca-Colan Taste The Feeling -kampanjan tunnelmallisista kuvista.

Jalkapallokentän laidalla juoksentelevat Ranskan maajoukkueen pelaajat ovat selkeästi elementissään. Kaikilla on hymy kasvoilla ja kädessä pullo kylmää Coca-Colaa. Anthony Martial, Paul Pogba, Yohan Cabaye ja Raphaël Varane lähtivät mukaan Coca-Colan kuvauksiin, joissa luotiin uudet versiot Taste The Feeling -kampanjan kuvista. Kuvaajana toimi yksi muotimaailman tunnetuimmista valokuvaajista, Guy Aroch.

Pelaajista otetuissa kuvissa Aroch haki samaa tunnelmaa minkä hän oli luonut aikaisempiin kuviinsa. Filmille tallentuu hetkiä jokapäiväisestä elämästä ja rennosta tunnelmasta, kuvissa on lämmin sävy ja luonnolliset värit. Pelaajista otetuista kuvista tulikin vähintään yhtä hienoja kuin alkuperäisessä kampanjassa: Aroch totisesti on iso pelaaja taidemaailmassa.

Les footballeurs français, stars de la nouvelle publicité Coca-Cola

Asiakkaiden ylistämä valokuvaaja

Kun Aroch oli nuori, hän muutti New Yorkiin opiskellakseen kuuluisassa School of Visual Arts -yliopistossa. Hän kehitti aivan uniikin lähestymistavan valokuvaamiseen, ja kykenee kuvillaan vangitsemaan ajattomia hetkiä, jotka ovat samaan aikaan moderneja.

Aroch onkin yksi valokuvausmaailman mielenkiintoisimmista vaikuttajista. Asiakkaat arvostavat hänen energiaansa, ammattimaisuuttaan ja kykyään vangita kuvauksen kohde yhteen kuvaan. Aroch on ottanut kuvia moniin arvostettuihin julkaisuihin, joihin kuuluvat mm. GQ, Grey Magazine, Harper's Bazaar ja Numero Tokyo.

Arochin asiakkaisiin kuuluvat mm. Hugo Boss, Diesel, Victoria's Secret, Abercrombie & Fitch, L'Oreal, Gucci, Escada, H&M, Seven Jeans, Aldo, Free People, Glove, Char, Elie Tahari, Rogue ja Sony.

Aroch asuu New Yorkissa tyttöystävänsä, valokuvaaja Anna Palman, ja tämän kolmen lapsen kanssa.

Katso alkuperäisen Taste The Feeling -kampanjan kuvat täältä:

http://www.coca-colacompany.com/stories/brands/2016/taste-the-feeling-launch