1915
Indianan Terre Hautessa toimiva Root Glass Company patentoi kurvikkaan Coca-Cola-pullon, jotta sitä ei kopioitaisi. Ennen kuin tämä jopa pimeässä tai rikkonaisenakin tunnistettava kurvikas pullo keksittiin, käyttivät Coca-Colan pullottajat erimuotoisia, -kokoisia ja -värisiä suorasivuisia pulloja.

1923
Tiesitkö, että Coca-Cola kehitti jo vuonna 1923 kuuden pullon kannettavan monipakkauksen? Pakkaus kehitettiin kotien tarpeisiin kylmälaitteiden yleistyessä. Sen avulla kodin jääkaappiin sai vietyä useamman pullon kerrallaan.

25. joulukuuta 1923
Kurvikkaan pullon patentti uusittiin ensimmäisen kerran vuonna 1923. Pullon muotti patentoitiin Yhdysvaltain patenttivirastossa ja julkaistiin sen virallisessa lehdessä 25. joulukuuta 1923. Päivämäärä oli sattuma sikäli, että julkaisu ilmestyi joka tiistai, ja vuonna 1923 joulupäivä osui tiistaille. Kaikissa vuoden 1923 lopusta vuoteen 1937 valmistetuissa pulloissa oli joulupäivän patenttileima. Kyseistä pulloa onkin aina tähän päivään asti kutsuttu "joulupulloksi".

1928
Coca-Colaa myytiin ensimmäistä kertaa enemmän pulloissa kuin soodabaarien virvoitusjuomahanoista.

1950
Tiesitkö, että Coca-Colan kurvikas pullo oli ensimmäinen kaupallinen tuote, joka esiintyi Time-lehden kannessa? Kansikuva vakiinnutti Coca-Colan aseman kansainvälisenä brändinä. Lehti halusi alun perin kanteen yhtiön pitkäaikaisen johtajan Robert Woodruffin. Hän kuitenkin kieltäytyi sanoen, että brändi oli tärkein ja että Coca-Colan itsensä pitäisi olla kuvassa.

1955
Tiesitkö, että vuoteen 1955 asti Coca-Colaa oli saatavilla vain virvoitusjuomahanoista ja 6 1/2 unssin (noin 0,2 litran) kurvikkaissa pulloissa? Vuonna 1955 King Size- (10 ja 12 unssin eli noin 0,3 litran ja 0,35 litran) ja Family Size (26 unssin eli noin 0,75 litran) -kokoiset kurvikkaat pullot lanseerattiin Yhdysvalloissa. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun kuluttajille tarjottiin paremmin heidän tarpeisiinsa sopivia erilaisia pakkausvaihtoehtoja.

1960
Tiesitkö, että ajatusta Coca-Colan myynnistä tölkeissä testattiin ennen toista maailmansotaa. Testit kuitenkin keskeytettiin, kun tölkkimateriaalia ei ollut saatavilla sota-aikana. 12 unssin (0,35 litran) Coca-Cola-tölkit lanseerattiin Yhdysvalloissa vasta vuonna 1960. Varhaisissa tölkkigrafiikoissa oli kuva kurvikkaasta pullosta, jotta kuluttajat tietäisivät, että tölkissä oli samaa Coca-Colaa kuin pullossa.

1993
Tiesitkö, että 20 unssin (0,6 litran) PET-versio kurvikkaasta pullosta lanseerattiin vuonna 1993? Pullo sai Coca-Colan erottumaan muista juomista, aivan kuten kurvikas pullo vuonna 1916.

1996
Kautta aikain Coca-Cola on inspiroinut lukuisia kansantaiteilijoita näiden töissään. Vuoden 1996 Atlantan olympialaisten aikana yhtiö järjesti Coca-Cola Olympic Salute to Folk Art -näyttelyn. Näyttely kokosi kansaintaiteilijoiden teoksia 54 eri maasta. Näissä teoksissa oli erityistä se, että Coca-Cola –pullo oli toteutettu kunkin taiteilijan omalle maalle ominaisista materiaaleista. Näiden kolmiulotteisten veistosten koko vaihteli 60 senttimetristä yli kolmeen ja puoleen metriin.

1997
Vuonna 1997 Coca-Cola Company testasi uudenlaista kurvikasta tölkkiä, johon oli haettu inspiraatiota kurvikkaasta lasipullosta. Vaikka kurvikasta tölkkiä ei lanseerattu laajemmin, nykyisissä alumiinisissa muotopulloissa alkuperäinen ajatus on viety askeleen pidemmälle.

2005
Coca-Cola Company lanseerasi alumiinisen version kurvikkaasta pullosta vuonna 2005. Yhtiö ja johtavat design-yritykset viideltä eri mantereelta lanseerasivat M5 (Magnificent 5) – pullokokoelman, jonka kaikissa pulloissa oli oma erityinen grafiikkansa.