Tänä kesänä Coca-Colan pullot ja tölkit saavat uuden asun teknologian avustuksella. Kesäkuussa markkinoille tulevat tuotteet yllättävät pakkauksillaan, jotka vaihtavat väriään, kun juoma on täydellisen viileää nautittavaksi.

Suomen kesä on tunnetusti lyhyt ja vähäluminen, joten todellinen nautiskelija ottaa kaiken irti lämpimien kuukausien lempeistä kesäpäivistä. Vastaleikatun nurmen tuoksu, pitkät viikonloput mökillä, kaveriporukan mölkkykilpailu ja yöttömät yöt ovat osa suomalaista sielunmaisemaa ja kuuluvat kesämuistoihimme aina lapsesta saakka.

Suomalainen kesälomailija kunnioittaa nostalgisella hartaudella kesäperinteitä, mutta uskaltaa tarttua myös uusiin trendeihin – tällä kertaa innovaatioteknologiaa hyödyntävän pullon muodossa! Tänä kesänä Coca-Cola tuo kauppoihin uutta musteteknologiaa sisältävät pullot ja tölkkinsä, jotka korkkaavat kesäperinteet käyntiin aivan uudella tavalla.

Lämpömusteteknologiaa hyödyntävät pakkaukset tulevat ilahduttamaan kuluttajia sekä pulloissa että tölkeissä tämän kesä ajan. Edistyksellinen teknologia toimii niin, että pakkaukset reagoivat ympäristön lämpötilamuutoksiin ja paljastavat kuluttajalle visuaalisen yllätyksen kun juoma on täydellisen viileää nautittavaksi. Huoneenlämmössä etiketti näyttää aivan tavalliselta, mutta vaihtaa väriään viilentyessään. Kauppojen hyllyillä uudet etiketit tulevat näkymään Coca-Cola ja Coca-Cola Zero 0,5 ja 1,5 litran pulloissa, sekä Coca-Cola ja Coca-Cola Zero 250 ml tölkeissä.

Coca-Colan kesäisistä etiketeistä löytyy musteteknologiaa, joka paljastaa milloin juoma on täydellistä nautittavaksi.

Täydellistä kesähetkeä luomassa

Tämäkin innovatiivinen idea on saanut lähtönsä Australiasta, ikuisen kesän maasta, jossa juomien viilentäminen optimaaliseen lämpötilaan on kaiken a ja o. Täydellinen lämpötila Coca-Colalle on 3 astetta. Kesäiseen asuun pukeutunut pakkaus alkaa muuttaa väriään kahdeksassa asteessa ja värit ovat kirkkaimmillaan kolmessa asteessa – mikä paljastaa myös parhaan hetken virkistyä juomasta.

Kesäiset lämpötilaetiketit eivät ole ensimmäinen innovaatio Australian mantereelta: Suomessakin suureen suosioon nousseet nimietiketit saivat alkunsa kenguruiden maasta. Auringonpaisteella on siis selkeä positiivinen vaikutus mieleen – ja sitähän meillä täällä pohjoisilla akseleilla riittää nyt melkein vuorokauden ympäri!

Uudet etiketit ovat osoitus siitä, miten innovointi ja teknologia valloittavat uusia alueita ja tällä tavoin ilahduttavat ja helpottavat kuluttajien arkea. Väriä vaihtavissa lämpötilaetiketeissä kohtaavat uuden ajan pakkausteknologia ja ilahduttava visuaalinen yllätys. Innovaatiot, tuotekehitys ja uusien aluevaltausten tekeminen on Coca-Colalle tärkeää. Kuluttajien tarpeiden ymmärtäminen ja ilon sanoman välittäminen ovatkin Coca-Colan tuotekehityksen ytimessä. Kiitos tämänkin innovaation, nyt kuka tahansa voi nauttia Coca-Colansa täydellisen viileänä, vaikkapa mölkkyturnauksen lomassa.