Tervetuloa elokuviin! Finnkinon teatterit uudistuivat

Helsingin Tennispalatsissa Finnkinon sisääntuloaula on kokenut valtavan muodonmuutoksen. Tilaa on entistä enemmän ja myymälät ovat uudistuneet täysin. Ilme on raikas ja uuden järjestelyn ansiosta asiointi on aiempaa nopeampaa ja vaivattomampaa.

Heti sisääntulon tuntumassa erottuu uudenlainen juomasaareke, jonka kosketusnäytölliset Coca-Cola-juoma-automaatit ovat ensimmäisiä laatuaan Suomessa: nykyaikaisia ja hyvännäköisiä, helppokäyttöisiä –ja hauskoja! ”Saako sekoittaa Kokis Zeroa ja Fantaa keskenään?”, kysyy mukiaan täyttävä nuori mies.


Alkuvuodesta Finnkinon elokuvateattereiden ilme uudistui kaikkialla Suomessa. Uudistuneen ilmeen takana on Sinebrychoffin kanssa tehty yhteistyösopimus, joka tuo Sinebrychoffin valmistamat Coca-Colan virvoitusjuomat, kevytjuomat ja vedet Finnkinon 15 teatteriin ympäri Suomea.


Coca-Colan värikäs elokuvahistoria
- Coca-Cola on ollut rakentamassa nykyaikaista elokuvakulttuuria jo yli 100 vuoden ajan, kertoo markkinointipäällikkö Vilma Karvonen Suomen Coca-Colalta. On hienoa, että pääsemme hyödyntämään kansainvälistä kokemustamme elämysliiketoiminnasta myös Finnkinon teattereissa ja tarjoamaan kansainvälisiä viihdemaailman toteutuksia myös suomalaisille.

Coca-Cola teki elokuvamarkkinointia jo vuonna 1914 ja aloitti elokuvatähtiyhteistyön Charlie Chaplinin kanssa jo vuonna 1927. 40-luvulla Coca-Cola toi elokuvateattereihin ensimmäiset virkistyspisteet, kehitti edelläkävijänä juomien elokuvamainontaa 50-60-luvuilla ja esitteli ensimmäiset elokuvapromootiokampanjat jo 70-luvulla.


Yhtiön hallussa on myös yksi parhaan elokuvan Oscar-patsas, elokuvasta Gandhi, joka valmistui Coca-Colan omistaessa Columbia Pictures –yhtiön. Tuorein yhteistyö Coca-Colalla on elokuvan Nälkäpeli Matkijanärhi (2) kanssa.