Lehdistötiedotteet

Coca-Cola on ensimmäinen FORTUNE 500 –yritys, joka korvaa kaiken kansainvälisesti käyttämänsä veden

Vesiprojektit korvaavat myös Sinebrychoffin Coca-Colan juomiin Suomessa käyttämän veden World Water Week, TUKHOLMA 29.8.2016 Coca-Cola-yhtiö ja sen juomien valmistuksesta ja myynnistä vastaavat yhteistyökumppanit ovat saavuttaneet vuodelle 2020 asetetun tavoitteen korvata kaiken käyttämänsä veden. Tavoite saavutettiin viisi vuotta etuajassa ja yhtiö on sitoutunut edelleen jatkamaan käyttämänsä veden korvaamista myös juomien myynnin kasvaessa.  Coca-Cola

Read More

Kesän viilein innovaatio löytyy Coca-Cola-pullosta

Tänä kesänä Coca-Colan pullot ja tölkit saavat uuden asun teknologian avustuksella. Kesäkuussa markkinoille tulevat tuotteet vaihtavat väriään, kun juoma on nautinnollisen viileää nautittavaksi. Lämpömusteteknologiaa hyödyntävät pakkaukset tulevat ilahduttamaan kuluttajia sekä Coca-Colan pulloissa että tölkeissä tämän kesä ajan. Edistyksellinen teknologia toimii niin, että pakkaukset reagoivat ympäristön lämpötilamuutoksiin ja paljastavat kuluttajalle

Read More

Herkullisia reseptejä 4th of July –henkisiin kesän grillijuhliin

4th of July – kesän värikkäin juhla on saapunut Suomeen. Yhdysvaltojen itsenäisyyspäivä, 4th of July, on värikäs yhdessäolon, hyvän ruoan, ja hauskanpidon juhla. 4th of July on helppo tuunata Suomeen sopivaksi, sillä raikkaat värit, herkulliset ruoat, ja kylmät juomat istuvat myös suomalaiseen kesäperinteeseen. Vinkkejä juhlapöydän tarjottaviin saa Sara La Fountainin ja Akseli Herlevin Coca-Cola-resepteistä. Coca-Cola on 130 vuodessa vakiinnuttanut

Read More

Fanta juhlistaa 50 vuotta Suomessa uudenaikaisella kierrepullolla

Epäsymmetrinen pullo edustaa uudenlaista kierrätysmuovipullojen muotoilua. Fanta on jo vuodesta 1966 tuonut hauskuutta niin suomalaisten arkeen kuin juhlaankin. 50-vuotisjuhlavuoden kunniaksi Fanta uudistaa pullonsa vääntämällä ne kierteelle. Uusi pullo eroaa pullojen valtavirrasta, sillä se on poikkeuksellisesti epäsymmetrinen. Fanta lanseerattiin Suomeen 50 vuotta sitten kuuluisan amerikalaisen muotoilijan Raymond Loewyn suunnittelemassa niin kutsutussa

Read More

Jalkapallon suurtapahtuma etsii 800 jalkapalloilijaa tavoittelemaan pomputtelun Euroopan ennätystä Suomeen

27.4.2016 UEFA EURO FRANCE 2016 CHALLENGE Helsingissä 22.5.2016 UEFA:n viralliset yhteistyökumppanit McDonald’s Suomi ja Coca-Cola Suomi järjestävät Helsingissä 22.5.2016 poikkeuksellisen jalkapallon suurtapahtuman, jonka tavoitteena on saada pallon pomputtelun Euroopan ennätys Suomeen. Ryhmäennätyksen tekemiseen tarvitaan kentälle vähintään 800 jalkapallon taitajaa. Ainutlaatuisen Euroopan jalkapalloliitto UEFA:n nimeä kantavan tapahtuman lähettiläänä

Read More

Tänään alkavan #MunLiikkeen suosio kaksinkertaistui, mukana peräti 313 yläkoulua

Huhti-toukokuussa 124 000 nuorta ympäri Suomea liikkuu tavallista enemmän #MunLiike -ohjelma alkaa maanantaina 18.4. 2016 ja se toteutetaan 313 koulussa ympäri Suomea. Mukana on huikeat 124 000 oppilasta, jotka ohjelman avulla pyrkivät lisäämään liikkeen määrää kouluaikana jopa 540 000 tunnilla. Nuorten näköisen ja hauskan ohjelman ytimessä on 2 400 välituntiliikuttajaa, jotka Valo yhdessä liikunnan aluejärjestöjen kanssa on kouluttanut ohjelman

Read More

Coca-Colan 5by20-ohjelma on auttanut jo yli 1,2 miljoonaa naisyrittäjää

KUVA: Noko Maganyele on äiti, ravintolan omistaja ja yksi 5by20 –ohjelman kautta koulutusta saanut naisyrittäjä Etelä-Afrikassa. Hänen tarinansa voi lukea tarkemmin: http://www.coca-colacompany.com/stories/the-strength-of-women--meet-noko--a-mom--aunt-and-restaurant-own/ Coca-Cola julkisti vuoteen 2020 tähtäävän naisia tukevan ohjelmansa tähänastiset tulokset: Coca-Colan 5by20-ohjelma on auttanut jo yli 1,2 miljoonaa naisyrittäjää, joiden myyntituotot

Read More

Yhteistyö tuo uusia tuulia elokuvateattereihin

Finnkino yhteistyöhön Sinebrychoffin kanssa Finnkino ja Sinebrychoff ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, jonka mukaan Sinebrychoff toimittaa valmistamiaan virvoitusjuomia, kevytjuomia ja vesiä Finnkinon 15 teatteriin ympäri Suomen. Sopimuksen myötä Finnkino, Sinebrychoff ja Suomen Coca-Cola yhdistävät voimansa elokuvakäynnin kokonaiselämyksen kehittämiseksi. Ensi vaiheessa teattereiden myymäläilme uudistuu, juomatarjontaa kehitetään ja digitaalisuutta

Read More

Uusi kansainvälinen kampanja seitsemään vuoteen

Myös Suomessa Coca-Cola yhdistää Coca-Colan, Coca-Cola Zeron ja Coca-Cola lightin mainonnan Coca-Cola on julkistanut sulauttavansa useat erilaiset Coca-Cola-brändit yhteen. Uuden strategian myötä kaikki erilaiset Coca-Colat -  perinteinen Coca-Cola, Coca-Cola Light ja Coca-Cola Zero – markkinoidaan saman kattoviestin alla. Suomessakin kolmesta brändistä tulee yksi. Juomapakkaukset korostavat kuitenkin yhä selkeästi eri juomien erilaisia ominaisuuksia,

Read More

Taste the Feeling -tunnusmusiikin takana Avicii ja Conrad Sewell

Taste the Feeling -kampanjassa musiikki on vahvassa roolissa “Taste the Feeling” on ruotsalaisen DJ-muusikko-tuottaja Aviciin ja sielukkaan laulajan Conrad Sewellin yhteisteos. Lontoossa syntyneen ja Australiassa kasvaneen laulajan ääni kuullaan Suomessa Coca-Colan kampanjan televisiomainoksessa jo 20. tammikuuta alkaen. Avicii on myös tuottanut kappaleesta remix-versioita. Lataa ilmainen mp3 täältä: http://www.coca-colacompany.com/content/dam/journey/us/en/private/fileassets/mp3/Taste-The-Feeling-Conrad-Sewell.mp3 Kuuntele

Read More

Yhteyshenkilöt

Théa Natri
Viestintä- ja yhteiskuntasuhteet päällikkö
Coca-Cola Suomi / Pohjoismaat
tnatri@coca-cola.com
+358 40 528 9777


COCA-COLA ON SOCIAL

ITEMS
VIEWS
FOLLOWERS