-
Tänä kesänä
-
Lämpömusteteknologiaa hyödyntävät pakkaukset tulevat ilahduttamaan kuluttajia sekä
-
Huoneenlämmössä etiketti näyttää aivan tavalliselta, mutta alkaa vaihtaa väriään pakkauksen viilentyessä 8-asteiseksi. Värit ovat tummimmillaan, kun pakkaus saavuttaa kolmen asteen lämpötilan. Kauppojen hyllyillä uudet etiketit tulevat näkymään
-
Kuluttajan kesää helpottamassa
-
Idea värejä vaihtaviin etiketteihin on lähtöisin Australiasta, jossa kuluttajille haluttiin tarjota juuri sopivan viileitä juomia. Täydellinen lämpötila
-
Uudet etiketit ovat osoitus siitä, miten innovointi ja teknologia valloittavat uusia alueita ja tällä tavoin ilahduttavat ja helpottavat kuluttajien arkea. Väriä vaihtavissa lämpötilaetiketeissä kohtaavat uuden ajan pakkausteknologia ja ilahduttava visuaalinen yllätys.
-
Coca-Cola on koko 130-vuotisen historiansa ajan esitellyt kuluttajille uusia pakkaus- ja tuoteinnovaatioita. Kuluttajien tarpeiden ymmärtäminen ja niihin vastaaminen ovatkin
COCA-COLA ON SOCIAL