Taste the Feeling -kampanjassa musiikki on vahvassa roolissa
“Taste the Feeling” on ruotsalaisen DJ-muusikko-tuottaja Aviciin ja sielukkaan laulajan Conrad Sewellin yhteisteos. Lontoossa syntyneen ja Australiassa kasvaneen laulajan ääni kuullaan Suomessa
Lataa ilmainen mp3 täältä: http://www.coca-colacompany.com/content/dam/journey/us/en/private/fileassets/mp3/Taste-The-Feeling-Conrad-Sewell.mp3
Kuuntele Taste the Feeling:
Coca-Cola valitsi kolme nousevaa artistia kirjoittamaan ’Taste the Feeling’ -kampanjalle tunnuskappaleen. Demoversion kappaleesta ovat tehneet Scott Fritz, Jeremy Bircher ja Josh Jones. Lopullisen version kappaleesta on tuottanut Avicii ja kappaleen laulusta vastaa kiinnostava musiikkialan nouseva tähti, Lontoossa syntynyt ja Australiassa kasvanut laulaja-lauluntekijä Conrad Sewell. Hänen upea, pysäyttävä ja sielukas äänensä on myös hänen tavaramerkkinsä, joka tuli viime vuonna tutuksi mm. norjalaisen Kygo:n läpimurtosinkulta “Firestone”.
Lauluntekijä Avicii on tehnyt kampanjan tunnuskappaleesta myös erityisen Remix-version. Tätä selkeitä vaikutteita Aviciin tyylistä saanut versio kuullaan
Tunnuskappaleen lisäksi teleivisiomanioksissa tullaan käyttämään myös seuraavia kappaleita:
· Uusi versio Queenin ja David Bowien “Under Pressure” –kappaleesta
· Alexander Cardinalen “Made for You” -kappale
· Uusi versio Aviciin “Hey Brother” –kappaleesta
Uusi äänilogo
Uuden brändistrategian tueksi
Coca-Cola on kertonut omaa tarinaansa musiikin avulla jo yli 100 vuotta
Coca-Colan musiikkiyhteistyön alkuaikoihin kuului mm. se, että
LUE LISÄÄ
-
Suomalaiskokki kehitti maailman ensimmäiset
Coca-Cola n ja hyönteiset yhdistävät reseptit -
RED" RED? RED! - Crafting Plastic Waste -näyttely paljastaa käytöstä poistettujen
Coca-Cola -pullokorien uuden elämän - Coca-Cola on saavuttamassa 100-prosenttisen vesitäydennystavoitteen aikataulussa
- Coca-Colan eurooppalainen menestyskonsepti CokeTV aloittaa viikoittaisen ohjelmatarjonnan myös Suomessa
- Coca-Cola Zero Sugar lanseerataan nyt myös Suomeen
COCA-COLA ON SOCIAL