Bonaqua virkisti suomalaisia kuplillaan jo 34 vuotta sitten, kun Sinebrychoff lanseerasi vedet Aqua-nimellä 1984. Nyt Bonaquan nimellä tunnettu vesiperhe päivittää ilmeensä tähän päivään ja kauppoihin saapuvat uudet nykyaikaiset pullot ja herkulliset etiketit. Skandinaavisen tyylikkäät pullot vievät kivennäisvedet uudelle aikakaudelle.


Sinebrychoffin valmistama Bonaqua-vesiperhe on käynyt läpi historiansa suurimman pakkausuudistuksen, mikä herkullistaa tänä keväänä suomalaiskauppojen vesihyllyt. Skandinaaviseen muotokieleen kuuluvat minimalistiset ja pelkistetyt muodot sekä käytännöllisyyden arvostaminen. Selkeälinjaisuus on tätä päivää ja uudet Bonaqua-pullot ovat juuri tämän ajattelutavan edustajia.

Unohdamme helposti, miten suuri merkitys pakkauksen ulkonäöllä on juomaa valittaessa; pakkaus on itse asiassa yksi kuluttajien tärkeimmistä juoman valintakriteereistä*. Uusi nykyaikainen ja virtaviivainen Bonaqua-pullo erottuu muista juomista. Juuri nykyaikainen ilme kiinnostaa suomalaiskuluttajia, joista peräti 80% suosisi uutta pulloa.


Uuden pullomuodon ansiosta etiketit ovat aiempaa suuremmat, ja niistä erottuu selkeästi juoman maku - mikä on myös ykköskriteeri oman juoman valinnassa. Uudistus koskee kaikkia Bonaqua-makuja ja pullokokoja, 0,33 litran pulloista 1,5 litran pulloihin. Ja tottakai, kuten aiemminkin, uusi pullo on pantillinen kierrätysmuovipullo ja 50% sen valmistukseen käytetystä muovista on peräisin kierrätetyistä pulloista.

Tutustu Bonaquan juomavalikoimaan täältä  

 

* Bonaqua-pakkaustutkimus 2016