Joulurekka vieraili napapiirillä Rovaniemellä 12.12., jonka kunniaksi Coca-Cola päätti kutsua neljä ihmistä eri puolilta maailmaa juhlistamaan tapausta kanssaan. Nämä nuoret aikuiset Keniasta, Vietnamista, Egyptistä ja Meksikosta pääsevät ensimmäisen kerran kokemaan kunnon lumisen talven.

Katso, miten he kokivat heille uuden lumisen ympäristön. 


“Halusimme kertoa, kuinka toisilleen tuntemattomat ihmiset löytävät yhteyden kokemalla yhdessä jotain ensi kertaa. Coca-Colan ytimessä on nimenomaan halu kertoa, että meitä yhdistäviä asioita on enemmän kuin erottavia”, sanoo Suomen Coca-Colan Brand Manager Iina Airaksinen.

Paikallisesti tehtyjen tuotantojen käyttäminen on Coca-Colalle harvinaista. Suomalaisvoimin ei ole aiemmin kuvattu Coca-Colan mainosfilmiä kansainvälisille markkinoille, ja tällä kertaa tilaus tuli Euroopan tasolta. Tämä osoittaa, että suomalaista brändi- ja markkinointiosaamista todella arvostetaan.

“Meillehän on ilmiselvää, että Joulupukki tulee Suomesta. Kun tänä vuonna toimme ensimmäistä kertaa Coca-Colan joulurekan Suomeen, halusimme jollain tapaa juhlistaa sitä. Ja viedä vastavuoroisesti vähän suomalaista joulumieltä maailmalle”, Airaksinen jatkaa.