Coca-Cola saapui Suomeen 1950-luvulla vajaan 250ml lasipulloissa. Tämän päivän kuluttajalle ei riitä yksi pakkauskoko, vaan hän haluaa valita erilaisiin tilanteisiin kulloinkin parhaiten sopivan juomapakkauksen. Siksi Sinebrychoff valmistaa Coca-Cola –yhtiön erilaisia juomia useammissa erilaisissa pakkauksissa kuin koskaan aiemmin.

Sinebrychoff on panostanut viime vuosina pienempien juomapakkausten saatavuuteen. Vuonna 2014 Sinebrychoff lanseerasi virvoitusjuomakategoriaan kokonaan uudenlainen 250ml:n pikkutölkin, perinteisen 330ml:n tölkin rinnalle. Syksyllä 2016, Sinebrychoffin investointi uuteen pullotuslinjaan teki mahdolliseksi korvata aiemmin käytetyt 330ml:n lasipullot uusilla pienillä 250ml:n Coca-Cola klassikkolasipulloilla

Sinebrychoffin ja Coca-Cola-yhtiön tavoitteena on ohjata kuluttajia tekemään tasapainoisempia juomavalintoja ja valitsemaan myös pienempiä kerta-annoksia. Suosituimmat virvoitusjuomat, Coca-Cola, Coca-Cola Zero Sugar, Fanta ja Sprite myydään Suomen pienimmissä virvoitusjuomapakkauksissa eli 250ml tölkeissä. Pienten juomapakkausten eli 250ml ja 330ml tölkkien suosiota onnistuttiin viime vuonna kasvattamaan ja niiden osuus kaikissa juomapakkauksissa (kierrätysmuovipullot, lasipullot ja tölkit) myydystä volyymista kasvoi ja oli 14,8%. 

Näiden pikkupakkausten rinnalla on myös edelleen saatavilla 330ml tölkki, 330ml PET-muovipullo, 500ml PET-muovipullo sekä suurimpana 1,5 litran PET-muovipullo. Jokaisessa juomapakkauksessa kerrotaan selkeästi, montako annosta yksi pakkaus sisältää: pikkutölkissä on esimerkiksi yksi 250ml annos ja 1,5 litran pullossa kuusi vastaavaa annosta.