Uiminen on kaikenikäisille ja –kuntoisille hauska ja helppo tapa lisätä omaa aktiivisuuttaan ja parantaa kuntoaan. Coca-Colalla onkin Ruotsissa kattava aktiivisen elämäntavan uimaohjelma. Tämä  koko Ruotsin kattava ohjelma kulkee nimellä Simma Sverige.

Ohjelmalla on oma sivusto, simmasverige.se, missä kaikentasoiset uinnista kiinnostuneet löytävät kaiken tiedon, mitä uintiharrastukseen voi tarvita. Sivustolta löytyy myös parhaimpien sisä- ja ulkouintipaikkojen lista, harjoitteluohjeita ja –aikatauluja, uintiuutisia sekä paljon muuta. Ohjelman erityistavoitteena on tavoittaa erityisesti niitä ihmisiä, jotka syystä tai toisesta eivät harrasta uintia aktiivisesti ja tarjota heille innostavia uintikokemuksia. Perheet ovat yksi tällainen kohderyhmä.  

Simma Sverige on Ruotsin Coca-Colan ja Ruotsin uimaliiton sekä paikallisten uimajärjestöjen yhteisprojekti. Ohjelman perimmäisenä tavoitteena on lisätä ruotsalaisten mielenkiintoa uintia kohtaan, niin kuntoilumuotona kuin kilpalajinakin. Vuoteen 2020 mennessä tavoitteena on, että jopa  120 000 ruotsalaista ui enemmän kuin tänään.